• Algemeen -> Classic Incasso BV staat voor een correcte behandeling van de vorderingen van onze opdrachtgevers. Onze medewerkers stellen zich professioneel op om het dossier snel en vakkundig af te kunnen wikkelen.

  • Klacht -> Heeft u een klacht over de werkwijze van, of bejegening door, een medewerker van Classis Incasso BV, dan kunt u dit schriftelijk, per post of per mail (zie de gegevens onder het tabblad contact), laten weten. U dient dan kort aan te geven wat uw klacht is en hoe u deze opgelost wenst te zien. Een klacht dient voorzien te zijn van uw naam en adres, telefoonnummer, mailadres en ons referentienummer. U kunt een of meer bijlagen meezenden ter verduidelijking van uw klacht, maar dit is niet noodzakelijk. Bijlagen dienen in pdf-format of jpg-format te worden aangeleverd. Uw klacht wordt opgenomen in het dossier, maar wordt niet met derden, anders dan de opdrachtgever, gedeeld. Na ontvangst van de klacht ontvangt u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging op het door u verstrekte mailadres, gevolgd door een inhoudelijke schriftelijke reactie via de directie van Classic Incasso BV binnen 14 dagen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kan de klachtenafwikkeling verder overgedragen worden aan het advocatenkantoor van mr. W. van Dijk (zie www.advocatenkantoorvandijk.nl/kantoorklachtregeling ), welke beide partijen verder schriftelijk informeert.